Головна » 2011 » Травень » 11
Незабаром Україна у світі будуть дізнаватися не тільки по Шевченку і Кличко, але і по Гарнюне і Спритко. Так назвали хлопчика і дівчинку з мультика, які стануть символами нашої країни в рамках програми «Бренд« Україна ». Програму презентував наш МЗС. Її девіз - «Moving in the fast lane» («Україна. Рухаючись по швидкісній смузі»). Логотип - розмита швидкістю напис Ukraine з етнічними мотивами. За задумом МЗС, втілення програми, яка передбачає розташування лого і символів на сувенірній продукції, білбордах, проморолики з іноземної ТБ, має створити позитивний імідж нашої країни і залучити інвесторів і туристів. «Раніше теж рекламували Україні....
Яндекс відкрив новий сервіс - ЗНО-2011. Ті хто закінчує школу можуть потренуватися. Ті хто закінчив школу вже давно можуть перевірити наскільки вони забули шкільну програму.
|
|