За кордоном Україна будуть просувати Гарнюня і Спритко
Незабаром Україна у світі будуть дізнаватися не тільки по Шевченку і Кличко, але і по Гарнюне і Спритко. Так назвали хлопчика і дівчинку з мультика, які стануть символами нашої країни в рамках програми «Бренд« Україна ». Програму презентував наш МЗС. Її девіз - «Moving in the fast lane» («Україна. Рухаючись по швидкісній смузі»). Логотип - розмита швидкістю напис Ukraine з етнічними мотивами. За задумом МЗС, втілення програми, яка передбачає розташування лого і символів на сувенірній продукції, білбордах, проморолики з іноземної ТБ, має створити позитивний імідж нашої країни і залучити інвесторів і туристів. «Раніше теж рекламували Україні. Наприклад, до конкурсу «Євробачення», але вперше розробили програму такого масштабу », - говорить глава прес-служби МЗС Сергій Саєнко. За його словами, на розробку витратили 900 тис. грн., реалізація обійдеться в десятки мільйонів доларів, але витрати в основному візьмуть на себе спонсори.