Питання, яке я буду розбирати в даному пості досить актуальне, оскільки багато вебмастера заробляють на продажу посилань в SAPE і довго думають, які ціни ставити в SAPE. Я вже більше року заробляю в Sape і виробив зразкові стратегії за цінами в Sape для сайтів з різними показниками Тіц і Pr.
Нещодавно я додав свій експериментальний сайт, про який писав тут, в Sape. У цього сайту показники нульові і природно багато я на ньому заробити не зможу, от і вирішив поекспериментувати з цінами. Отже:
Які ціни ставити в SAPE для сайтів з нульовими показниками Тиц 0 і Pr 0 (на власному прикладі):
Середні ціни по Sape для нульового сайту виглядають так:
УВ1 = 13,84 руб, УВ2 = 1,59 руб, УВ3 = 0,82 руб.
Ціни, які поставив я, виглядають так:
УВ1 = 30руб, УВ2 = 3руб, УВ3 = 1,60 руб.
Так я поставив близько місяця тому і вже за тиждень продав 70% посилань УВ3 і 0 посилань інших УВ. З цього можна зробити висновок, що ціну на УВ3 потрібно піднімати, а на УВ2 і УВ1 знижувати, тому що вони взагалі не купуються. У підсумку я поставив наступні ціни:
УВ1 = 25руб, УВ2 = 2,30 руб, УВ3 = 2руб.
Після цього ситуація не змінилася, тобто розкупили всі інші посилання УВ3, а УВ2 і УВ1 так і залишилося по нулях, а значить можна УВ3 підняти ще до 2,50 руб, а на інші, якщо чесно знижувати вже навіть не хочеться, подивимося що буде далі.
Які ціни ставити в SAPE для сайтів з нульовими показниками Тиц 10 і Pr 2 (на власному прикладі):
Тепер розберемо мій другий сайт і встановлені ціни. Середні ціни по SAPE для сайту з Тіц10 і Pr2 (головної сторінки) виглядають так:
Як видно за цінами, їх ще можна піднімати і піднімати.
Висновок:не залишайте середні ціни по системі, а ставте спочатку ціни в 2раза вище, потім, якщо будуть розкуповуватися, то піднімайте ще вище, якщо ні, то опускайте, але нижче середніх ніколи не ставте.