Сьогодні розповім вам як можна збільшити заробіток у всім відомій Adsense. Напевно будь у кого є свій сайт пробував встановлювати Adsense до себе на сайт. А ті, хто не пробував, дуже раджу. На даний момент у мене досить високі заробітки в Adsense, але точну суму (або навіть приблизну), я, на жаль, не можу вам сказати, так як в правилах Adsense зазначено, що не можна розповідати про свої заробітки. Такі ось вони панікери. Ну да ладно.
До речі, хто ще не знає чудової новини, то повідомляю: тепер можна отримувати гроші зароблені в Adsense не тільки через пошту, а й безпосередньо на Webmoney. Нарешті-таки і Росію Гугл помітив. Думаю, це приверне величезну зацікавленість новачків-вебмастеров до адсенс. Тепер перейдемо до теми статті: збільшення заробітку в Adsense. Все це насправді дуже просто. Потрібно просто правильно розміщувати оголошення на своєму сайті. Потрібно думати як стандартний відвідувач вашого сайту. Найдохідніші блоки і місця на сайті я вам зараз покажу. За якість малюнка вибачте, не вмію малювати, малював в стандартному Paint. Зізнаюся, навіть не намагався. Розберемо блоки ...
Блок 1 - поруч з логотипом, розмір - 468х60 (графічний банер).
Такі блоки, як правило, в першу чергу кидаються в очі користувачеві, який прийшов на ваш сайт. Але на них натискають дуже рідко, тому що користувач прийшов не заради них, а заради тексту, який знаходиться нижче. Користувач починає читати цей текст і поступово опускається вниз, а цей банер, як правило, йде з його виду. Тиснуть цей банер тільки в тому випадку, якщо там щось дійсно цікаве і інтригуюче.
Блок 2 - під меню сайту, розмір - 728х15 (горизонтальний блок посилань).
На такі оголошення клацають досить часто, тому що воно виглядає як само меню сайту. Це один з найбільш прибуткових блоків Adsense. Коли я його встановив вперше на своєму сайті, заробіток зріс приблизно на 30%. Єдиний мінус, за кліки по цих оголошеннях набагато менше платять, ніж, наприклад, по банеру, але все одно, дуже раджу поставити такий блок. Якщо не виходить його вставити прямо під меню сайту, то можна його втілити в центрі (зменшений формат), над блоком 4.
Блок 3 - бічна колонка зліва - 200х90 (вертикальний блок посилань).
Цей блок посилань, також як і минулий, хороший маскується під елемент сайту, тобто під меню. Здається, ніби це рубрики або щось в такому дусі, і люди відповідно клацають по ньому.
Блок 4 - блок оголошень над статтею, 336х280 (текстовий).
Ось він, той блок, який зробив мене багатшими. Після установки таких блоків на своїх сайтах, заробіток в Adsense виріс в 2-3 рази. Не ставте графічне оголошення, кращий ефект буде саме від графічних об'яв цього розміру.
Блок 5 - справа в боковій колонці, 200х200, 300х250, 160х600 (хмарочос), 336х280 і т.д.
Такі блоки середньо клікають, але найголовніше, що вони дуже добре вписуються в будь-який дизайн сайту (якщо їх правильно налаштувати). Тут можна розміщувати як графічні банери, так і текстові оголошення. Дуже непогано виглядають хмарочоси, такі великі і довгі блоки оголошень.
Блок 6 - під статтею, 468х60 (текстовий).
Цей блок повинен знаходитися прямо під статтею. Не обов'язково використовувати текстовий блок, можна і графічний. Розрахований блок на те, що користувач прочитає весь текст на сторінці і його погляд впаде саме на цей блок. Натисне він на нього чи ні, вже залежить від показуваного блоку і користувальницького інтересу.
Блок 7 - в підвалі сайту, 468х60 або 728х90 (графічний).
Цей блок не особливо клікабельним, але якщо він підходить по дизайну до вашого сайту, то краще його поставити.
Ну от на цьому, мабуть, все.
|