Серед великих пошукових систем в світі вигідно виділяється Google. Автоматизоване просування сайтів, при мінімальному впливі оптимізатора, висока відвідуваність - відмінна риса цього сайту. Запатентований алгоритм PageRank унікальний своєю несистематичністю і непередбачуваністю потрапляння на будь-який документ. Що дозволяє, незалежно від професійних методик оптимізатора всім веб-ресурсам бути в рівноправному становищі. Головну роль тут відіграє затребуваність певного сайту. Але, все-таки, для того, щоб постійно перебувати в топі 5-10 кращих сайтів доводиться прикладати чимало зусиль. Без пошукової системи неможливо знайти, навіть саму поширену інформацію. Сайти, які мають унікальним контентом, не змогли б нам представити свою інформацію без пошукової системи. Сайт, відвідуваний безліччю клієнтів, завжди буде лідером, але сам по собі він не займе топове місце в рейтингу. Для того, щоб не втрачати своєї актуальності, власники сайтів намагаються їх просунути якомога вище. Деякі для цих цілей вдаються до допомоги професіоналів, це дуже дорого, але надійно. Заплатив і залишається чекати результатів, а вони негайно з'являться, так як за справу взявся спеціаліст. Унікальність і постійне оновлення контенту, наростаюче кількість і різноманітність зворотних посилань - заходи для успішності сайту. Образно кажучи, коли клієнт потрапляє на затребуваний сайт, він відчуває себе як в обжитому затишному будинку, у якого є гостинний господар, а не в покинутій хатині. Можна постаратися розкрутити свій сайт своїми зусиллями. Відвідуючи блоги, форуми, вивчаючи рекомендації веб-майстрів, багато чому можна навчитися самостійно. Але при цьому, потрібно дотримуватися певних правил, не порушувати ліцензій з користування пошуковою системою. Часом, такі горе-оптимізатори поводяться, як сліпі кошенята і, замість просування, сайт потрапляє в бан. Є ще один спосіб просування сайту - це повчитися у професіоналів, багато з них за певну суму продають свої напрацювання, а так як просування сайту свого роду наука, їй слід навчатися. Для того, щоб отримувати прибуток в подальшому, в отримання знань потрібно вкласти капітал, тому що у кожної справи є свої нюанси, збагнути які, навіть з часом не вдається, не маючи, достатнього рівня освіченості.
Швидко, але дорого; довго і безкоштовно або з частковою оплатою за навчання буде розкручуватися сайт вирішувати власнику, бо це його пріоритетне право. Головне, щоб досягти вершин, не порушуючи законів і триматися на належному рівні тривалий період часу.
Рекомендації для успішного просування в Google:
Для успішного просування сайту необхідний унікальний Description. На Wordpress найпростіше це здійснити за допомогою плагіна All in One SEO. Але для того, щоб постійно не бралися перші слова з тексту потрібно окремо прописувати Description. Слід підкреслити важливість в описі в повідомленні різних текстів, так як це значно для Сео просування.
Найголовніший тег сторінки Тег title, так як він виводиться у вигляді прямого посилання на сайт. Написати його треба, відповідно, без зайвих стоп слів, не повинно бути ніякої води, красиво оформлене. Тег title буде знаходитися у верхньому коді сторінки, і по ньому пошуковою системою буде визначатися релевантність контенту на сторінці цього тегу. Щоб уникнути повторення title можна встановити плагін для SEO - All in One SEO Pack. Тег title може містити до 160 символів. Коли користувач вводить запит в пошуковик і цей запит збігається з тайтл, сайт ранжирується вище. На додаток до вище сказаного, якщо співпадуть окремі фрази і слова в результатах видачі, сайт буде ранжируватися ще вище. Бажано зробити першу фразу в тайтл ключовий, близькою до тематики тексту, вона і буде просувати сторінку. Не можна ключову фразу або слово в title повторювати кілька разів, щоб пошукові системи не прийняли це за спам і не знизили сайт при видачі. Не треба писати тайтл повністю заголовними буквами. Не варто писати в title назву фірми, якщо вона не дуже популярна.
Переважно розбивати текст по темам на абзаци. Кожному з абзацом дати заголовок, і зробити перший заголовок Н1, другий - Н2 і т.д. У кожен заголовок вкладають ключ, але перший повинен відображати саму суть.
Заголовок містить основну думку (ключ). Мові HTML притаманні шість рівнів заголовків: від Н1 до Н6, де більш важливі перші, за ступенем важливості відображають більшим шрифтом. Від агента користувача залежать фразові елементи. Зазвичай візуальні агенти представляють текст елемента strong напівжирним шрифтом, а текст елемента em курсивом.
За допомогою функції PHP - preg_replace треба перетворити на сторінках сайту всі посилання в статистичний формат або методом зміни скрипта, який генерує певні сторінки. Відсоток ключових фраз в тексті, або нудота не повинна перевищувати 5%, перевірити нудоту можна за допомогою сервісу http://pr-cy.ru/analysis_content. Дані сервіси допомагають у просуванні сайтів, взагалі і, зокрема, в Google.
Зміст контенту повинно перевищувати зміст коду в три рази. Це дуже непросто, тому що сайти, наповнені різноплановою інформацією часто містять багато зайвого коду.
Швидкість завантаження сторінок впливає на ранжирування, тому роботу обов'язково треба прискорювати. Чим важливіше рубрика, тим вище вона повинна розташовуватися, ближче до шапки сайту.
Чим більше відвідуваний ресурс, тим вище його рейтинг Google.
|