Ви безсумнівно чули про Google +, останній спробі Google стати однією з головних (навіть можна сказати "must have") соціальних мереж, таких як Facebook і Twitter. За кілька місяців до того, як Google + був запущений, Google також почав впроваджувати кнопку "+1", як корисну опцію для користувачів, щоб показати, що вони користуються конкретним сайтом або сторінкою. Це було зроблено з метою зібрати якомога більше сирих даних про популярність та соціальної значущості сайтів і контента на них, перш ніж Google + представили масам. А ще раніше, перед введенням кнопки "+1", Google представив пошук в реальному часі, який включав результати з популярних соціальних мереж і блогів. Google усвідомлює величезну цінність соціальних медіа та їх вплив на пошук в мережі. Пошук буде просочений соціальним впливом через додавання кнопки "+1", яка буде істотно впливати на результати пошуку, також як зараз це роблять "лайки" від Facebook і "твіти" від Twitter. Кожен голос їх соціальних мереж вважається Google як схвалення сайту або конкретної сторінки.
Google виразно хоче, щоб сайти впроваджували кнопку "+1" на свої сторінки. Вони роблять це з метою мати можливість відстежувати і оцінювати кількість голосів, а також вести статистику. Ця кнопка також впроваджена у всі результати пошуку і у всі канали Google +. Це означає те, що власники сайтів і маркетологи тепер ще більше будуть прагнути до того, щоб у клієнта / відвідувача залишилося позитивне враження від сайту / сервісу / компанії і він клацне "+1". Це буде своєрідною репутацією сайту.
Нещодавно Rand Fishkin, глава SEOmoz, вирішив перевірити теорію впливу соціальних мереж на результати пошуку. Він поділився в Twitter кількома непроіндексірованимі URL-адресами. Тепер же він повторив процес, тільки цього разу використовував Google +. Він попросив, щоб його передплатники в Twitter і Google + розповсюдили повідомлення, з одним лише обмеженням, що вони не "винесуть" його за межі цих соціальних мереж.
В результаті експерименту було доведено, що Twitter і його "ретвіти" дуже допомагають у швидкій індексації сторінок сайту. Що ж стосується Google +, то він також допомагає з індексацією, але не так швидко.
Але, мабуть, найбільш цікава концепція, розроблена в рамках Google +, яка може зробити істотний вплив на SEO, це "Круги Google".
"Кола" цікаві тим, що надають можливість ділитися різною інформацією з конкретною групою (колом) людей. Надалі користувачі Google + будуть бачити в пошуковій видачі сайти, які мають "+1" від людей, які знаходяться у них в "Кругах". Це має величезний потенціал - у користувачів буде набагато більше шансів знайти щось або купити за рекомендацією людей, які полягають у їх "Кругах". Це люди, яких вони знають і чиєї думки довіряють. З часом "Кола" стануть набагато більш визначальними для пошукової видачі конкретному користувачеві. Активне їх використання в SEO стратегії може стати дуже потужним інструментом.
Загалом-то, Google використовував деякі успішні ідеї, що лежать в основі соціальних мереж, щоб зробити пошук більш живим і адаптованим для людей. Google + і кнопка "+1" дають можливість користувачам впливати на результати пошуку. Багато експертів сходяться на думці, що Google + не зробить істотного впливу на SEO, посилаючись на Google Wave і минулі спроби Google захопити в соціальну сторону інтернету. Але факт того, що соціальні фактори вже активно переплітаються з пошуком і з кожним днем стає все більш і більш значущим не можна відкидати. Так чи інакше, Google + вплине на пошукову видачу і швидше за все, це закінчиться тим, що буде створений новий метод пошукової оптимізації в майбутньому для збільшення трафіку.
|